onsdag 18 november 2009

Julmust

Det är nästan lite komiskt kort tid mellan tentorna nu, idag fick vi tillbaka den förra och imorgon får vi en ny. Är väldigt nöjd med resultatet, fick VG, jag visste ju inte ens om jag tolkat frågorna rätt så blev ganska förvånad. Ska precis som förra gången vara klar till på måndag fast att vi har till nästa fredag på oss.

Det finns en hel del olika sorters julmust i butikerna nu och läste för skojs skull ett test från förra året om vilken som är godast. Jag köpte någon, minns inte vad den heter men köpte den på öb för ett tag sen, men den va nog den äckligaste jag druckit och smakade mest vatten. På testen jag läste fick Eldorado väldigt bra betyg och det är ju ett väldigt billigt märke så tänkte att om den är god är ju det jättebra, så för att testa köpte jag en flaska förut och måste hålla med, den är god :)

Inga kommentarer: