tisdag 17 november 2009

Inlägg med väldigt blandat innehåll

Den senaste tiden har verkligen varit en blandning av positiva och negativa nyheter/händelser, bara idag exempelvis har jag fått en av varje. Först fick jag ett mess av mamma att en släkting ligger ganska illa däran på Sahlgrenska, nedsövd sedan en vecka i respirator. De vet tydligen inte vad som hänt men de verkar va ganska säkra på att det INTE är svininfluensan. Ett par timmar senare ringer en glad Mikael som ska på intervju imorgon :) Hoppas verkligen alla ansträngningar kunde ge honom ett jobb snart.

Det är väl knappast en hemlighet att jag är en av världens största godisgrisar så när jag hörde att Aladdin har en omröstning om vilken av deras bitar som ska bort ur asken måste jag ju bara rösta. (Det här är sidan ifall någon undrar.) Tyvärr försvann min favorit redan förra året men vill ju helst att någon av de som smakar likör eller liknande ska försvinna så röstade inte på de i topp tre som alltså redan är populära utan tog en annan som också är god bara för att den skulle få iaf en röst till. Läste förresten på Aftonbladet att de tre minst populära bitarna är: körsbär i likör, romrussin och ägglikör. Stämmer väldigt bra med vilka jag aldrig skulle äta.

2 kommentarer:

anna sa...

Jag hoppas oxå på att det är någon av körsbär i likör, romrussin och ägglikör som försvinner. Ska gå in o rösta nu.

Therese sa...

Det låter bra :)