måndag 11 oktober 2010

Vill också

Idag har jag känt mig bättre än på länge. Hoppas det håller i sig. Det enda tråkiga är att mina kära vänner bokat en resa till London i december och jag kan inte följa med eftersom jag inte har några pengar. Efter bröllop, ny bil och Egyptenresa finns det inte en krona undansparad. Dessutom vet jag ju inte hur min rygg kommer att vara då så kanske lika bra att inte ha för mycket planerat. Har ju beställt en dvd med olika övningar så hoppas jag hinner stärka ryggen något. Det är ju svårt att röra sig när det kommer eftersom det strålar ner i vänster ben. Vissa dagar när det var som värst fick jag knappt av mig kläderna.

Hade tänkt gå och diska nu men hör att någon annan är i köket och spolar vatten så är ingen ide. Har mitt rum mitt emot köket och det är jättebra med ett undantag, jag får in massa matos. Förut idag var det någon som stekte bacon och det stank som fan trots att personen varit vänlig nog att stänga dörren till köket. Nu gillar inte jag bacon så det kan spela in men det luktar ju väldigt mycket och vi har inga fläktar över spisarna.

Inga kommentarer: