torsdag 7 oktober 2010

Nästan frisk

Nu börjar jag äntligen känna mig lite bättre. Är bara täppt i näsan nu men det är jag ju jämt. Är trött också men det har nog inget med förkylningen att göra, jag är trött för att jag inte gör något vettigt på dagarna. Jag blir mycket tröttare av att inte göra något ordentligt än vad jag bli av att jobba. Försöker verkligen fylla dagarna med något men det är svårt. När jag är hemma tycker jag att det alltid finns något att pyssla med. Men det kan ju bero på att jag inte sitter hemma hela tiden utan jobbar eller är ute på något annat. Önskar verkligen att jag kunde jobba istället för att plugga.

Ser verkligen fram emot nästa vecka. Mikael ska firas och jag planerar ett besök på Osterian i Falköping. De börjar sin "julmarknad" den 10/10. Det är lite tidigt för julgrejer men om jag inte åker dit den här gången blir det nog inte alls i år eftersom jag ska vara hemma så kort tid de andra gångerna. Jag behöver inga julgrejer heller men det är mysigt.

Nu ska jag göra en kopp te och ta några pepparkakor :)

Inga kommentarer: