onsdag 20 oktober 2010

VILL HA

Jag har hittat en lägenhet som jag verkligen vill ha. Den skulle vara perfekt för oss. Den ligger komiskt nog i trappuppgången bredvid våran... Men det är fyra rum och kök på ca 92 kvadrat. Den är superfräsch, har ett badrum med tvättmaskin och torktumlare och en toalett med dusch. Alla vitvaror i köket (stor kyl och frys, diskmaskin och spis) är bara något år gamla. Av bilderna att döma skulle inget behöva renoveras. Den inglasade balkongen har utsikt in mot gården men den har fönster ut mot dungen också. Det är våning 3/3 utan hiss men det finns låst barnvagnsförråd längst ner, inflyttning är i mars. Men jag ska väl komma till det negativa också, utgångspriset är 350 000... Jag kommer väl antagligen få minimiersättning när det gäller föräldrapengen eftersom jag pluggat och vet inte hur säkert Mikaels jobb räknas som hos banken. Antagligen skulle vi inte bli beviljade något lån :(

Inga kommentarer: