lördag 23 oktober 2010

SNÖ

Igår eftermiddag började det snöa ganska mycket här, tror det fortsatte nästan hela natten, det hade iaf inte slutat när jag gick och lade mig vid ett. Det är jättefint här nu med snö och solen som skiner, tyvärr är det plusgrader nu så det kommer bara bli väldigt blött av alltihop. Funderar på att gå ut på en promenad iaf, jag mår så mycket bättre när jag är ute. Dessutom sover jag bättre på nätterna då. Behöver köpa Blutsaft och ev hårfärg så det blir väl ytterligare en promenad med Maxi som mål.



Har förresten utnyttjat ett studenterbjudande och köpt tågbiljetter till slutet av november. Kommer vara hemma nästan en vecka då. Det ser väldigt tomt ut på schemat just nu, jag skickade ett mejl och frågade men naturligtvis så har svar uteblivit... Enligt erbjudande var antalet platser begränsat så jag köpte biljetter ändå. Antagligen ska vi bara hålla på med grupparbetet. 600 kr tur och retur i liggvagn var för bra för att missa. Då får jag precis som jag ville vara hemma över första advent och får plocka fram adventsljusstakar och baka lussebullar :)


Inga kommentarer: