onsdag 6 oktober 2010

IQ???

Jag brukar läsa Aftonbladet på nätet men snart kommer jag nog sluta för att jag inte står ut med all smutskastning som förekommer där. Idag står det att det är Alliansens fel att bilister har blivit så dåliga på att blinka när de ska svänga. Allvarligt talat hoppas jag att det är ett stort skämt och skrivit för att skapa någon typ av debatt. Det är lika lågt som att säga att den ekonomiska krisen är deras fel, den startade inte alls av en kollaps i USA... Sverige har inte alls klarat sig betydligt bättre än många andra länder. Grekland har det ju mycket bättre...

Ska försöka att inte skriva mer om det för jag blir så jävligt förbannad på alla idioter med ett icke existerande IQ. Jag har aldrig påstått att Alliansen är felfri men vilken jävla regering är det. De rödgröna är det definitivt inte heller.

Ikväll ska jag se på tv hela kvällen (som vanligt iof). Bonde söker fru börjar ikväll och det är en av mina favoriter :) Har ätit på Mc Donalds så slipper laga någon mat :)
Är ledig i fyra dagar nu och har ingen aning om vad jag ska hitta på. Får hoppas det blir ok väder så jag kan gå promenader. Behöver gå och hämta ut några tågbiljetter innan nästa onsdag. Jag vågar nämligen inte lita på att den där apparaten fungerar den dagen jag ska åka. Skulle den inte fungera är man nämligen körd. Det finns ingen sj-resebutik här.

Inga kommentarer: