måndag 25 oktober 2010

Kvällsshopping

Det har varit en bra dag idag fast det trodde jag verkligen inte det skulle bli när jag gick upp imorse. Jag var så trött så det kändes som jag skulle spy. Vi jobbade med grupparbetet på fm och eftermiddagens seminarie gick bra. Fick tillbaka förra delkursens examinationsuppgift och jag blev godkänd :) Blev jätenervös först när läraren kom in och och sa att några fått U, vi är ju bara 11 i klassen så "några" är ganska många. Nu ska nästa uppgift in på torsdag så jag borde verkligen börja med den. Ska göra det imorgon, är ledig hela dagen.
Hur som helst, ikväll blev det sushi och lite shopping med Elena. Det var klubbkväll på Only med 20% för alla medlemmar. Det blev en lång tunnstickad tröja och ett linne, båda grejerna ihop gick på 200 kr :) Linnet var jättebra för det var väldigt töjbart.Gillar långa linnen men de jag har från Gina Tricot är inte särskilt töjbara. Hittade en jättefin kjol på Gina Tricot men orkade inte prova den idag så kanske gör det en annan dag, det är en mjuk kjol som sitter under magen eller vad man ska säga.

Inga kommentarer: