måndag 8 november 2010

Vill vara trött

Nu önskar jag faktiskt att jag var lite trött, jag är nämligen alldeles för pigg för att kunna sova och jag har inget att göra så det vore bra om jag kunde somna. Idag har jag faktiskt gjort något annat än att sitta på rummet några timmar så jag är mycket piggare än jag varit de senaste dagarna. Jag skulle hemskt gärna gå ut och gå mer än jag gör men jag har inga bra skor här för det. Jag har bara budgetkängor som är allt annat än fotvänliga. Var meningen att jag skulle ta med mina sportskor upp förra gången men glömde det, fast det skulle nog va ganska ordenligt kallt att gå med dem nu, just nu är det närmare 11 minusgrader. Skulle behöva ett par bra kängor eller något som liknar sportskor fast är varmare. Känns inte som en bra ide att gå långt i dåliga skor när ryggen är som den är heller.

Det får nog bli film en stund nu...

Inga kommentarer: