tisdag 9 november 2010

Dålig dag

Idag har det inte varit en så bra dag, sov väldigt lite inatt och när jag kommer till skolan får vi återigen höra att det är vårat fel att inget fungerat den här terminen. Blir förbannad på att de försöker skylla ifrån sig trots att det är de som gjort fel. De har inte kommunicerat mellan varandra och inte gett oss några riktlinjer för vad vi ska göra trots att vi frågat och klagat hela tiden. Sen blir ju inte det hela bättre av att jag måste jobba ihop med en person jag får kämpa för att inte tappa humöret på flera gånger om dagen. Tackar för att jag iaf har en till person i gruppen. Antagligen har vi blivit placerade med den här personen för att de tror att vi ska vara snälla mot den och jag gör mitt bästa men ibland är det väldigt svårt när man får en kommentar om något.

Idag har vi annars fått en byggnad och pengar i second life så nu är vi där vi borde varit i början av september.

Inga kommentarer: