lördag 6 november 2010

Grejar med tackkort

Sitter just nu och designar tackkort för fullt, det är ju verkligen hög tid att de kommer ut men vi har ju tyvärr inte kunnat påverka så mycket själva eftersom fotografen inte behagade vara färdig med bilderna förrän i oktober. Hur som helst så gör jag tackkorten, annars hade det väl dröjt ännu längre. Sen är det ju lite roligt också... Jag behöver verkligen något att göra på dagarna för jag har fruktansvärt långtråkigt, vi har i genomsnitt 4 timmar schemalagd tid i veckan resten av den här terminen. Det är faktiskt värre än när jag läste på distans för då jobbade jag lite nästan varje vecka. Det finns naturligtvis en hel del att läsa men ändå... Det var ju meningen att vi skulle jobba självständigt med våra projekt i second life men vi har ju inte fått de verktyg vi behöver för det trots att mer än halva terminen gått. Tro mig, vi har klagat...

Igår var jag ute en bra stund, har fått låna en cykel av min granne, hon ska va borta några veckor så då får jag ha den. Tyvärr sitter sadel alldeles för högt så jag har minst sagt ont i baken idag, har inga verktyg över huvud taget här uppe så kan inte sänka den heller. Ska använda den iaf en gång till men mycket mer blir det nog inte...

Inga kommentarer: