tisdag 18 maj 2010

Ingen bra dag

Idag känns det som att jag hade ett tufft träningspass igår trots att jag bara låg på soffan efter jobbet. Måste gjort många konstiga rörelser för jag hade ont längst ner i ryggen när jag kom hem igår också. Är tråkigt att jag är så hemskt känslig i axlarna, måste träna extremt försiktigt när jag väl börjar med det. Måste ta tag i att ringa min chef på hotellet och säga att jag inte kan jobba alls i sommar, hon ville ha besked så fort jag visste.
Förhoppningsvis kan vi boka en semesterresa till sommaren snart. Det är redan mycket som är slutsålt så måste åka till banken med pengarna snart så det inte drar ut mer på tiden. Den resan jag helst ville på är slutsåld tom oktober och alla resor till Egypten från Landvetter är slutsålda så vi måste till Arlanda.

Är en aning irriterad på skolan just nu, det dröjde två veckor innan jag fick några kommentarer på min synops, det tycker jag inte är ok när man har fyra veckor på sig att skriva hela uppsatsen. Fick även veta att vi ska ha grupphandledning över telefon på fredag. Visst fanns handledningen på schemat men jag hade ju tänkt strunta i den eftersom den inte va obligatorisk men nu kan jag inte det och jag har lovat att jobba på fredag.

Inga kommentarer: