fredag 21 maj 2010

Handledning

Skulle inte skada att få sova lite mer än jag gör, känns som att jag alltid går i sömnen. Vaknade halv sex imorse och kunde inte somna om.
Har haft handledning på förmiddagen och precis som jag visste var det klagomål på att jag inte kommit så långt. Den ska ju va klar om en vecka och jag har halva kvar. Har ingen som helst lust med att skriva färdigt den heller men måste ju. Ända sen jag gick mellanstadiet har jag gjort allt i sista stund men det är för att jag började hata skolan i fyran och sen har det hållit i sig. Det är jättedumt att vänta med allt för det blir bara stressigt men...
Ska försöka skriva lite mer nu i eftermiddag för imorgon ska jag till Lidköping igen. Det är verkligen mycket som händer nu och mycket att göra men allt är mitt eget fel. Jag behöver inte jobba men det är så roligt på Ekehagen och sen jag började där för några veckor sedan har jag inte haft någon huvudvärk alls. Att jag är trött och sliten i allmänhet är ju en annan sak, det senaste halvåret har ju varit en aning turbulent.

Nu ska jag vara väldigt lat och åka till maxi och köpa en fryst pizza :)

Inga kommentarer: