torsdag 20 maj 2010

En lista

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Två
Vad tycker du om kärlek? Beror väl på om den är besvarad
När kramade du någon sist? Imorse
Saknar du någon speciell person? Mormor
Har du svårt för att bli kär? Mm
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? Igår
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: Nej
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Mm
Gjort något riktigt dumt? Det är klart
Gjort något du verkligen ångrar? Är nog svårt att undvika helt
Åkt ambulans? Inte vad jag vet
Gjort nåt olagligt? Ja
Fått din mamma att gråta? Vet inte
Slagit ner någon? Slagit men inte slagit ner
Skämts över dina föräldrar? Mm
Sagt jag älskar dig och menat det? Det är klart
Tar du droger? Hatar droger och vad det gör med människor
Dricker du? Bara lagom numera
Vilka kläder sover du i? Sängkläder
Vad hatar du verkligen? Falska människor
Är du ensam nu? Nej
Vill du gifta dig? Är redan gift
Vill du ha barn? Om jag kan
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Det har aldrig sovit någon annan än jag eller Mikael i vår säng
Såg dig gråta? Oj, det va ganska många i fredags på mormors begravning
Fick dig att gråta? Minns inte
Du delade en dricka med? Mamma tror jag
Du gick på bio med? Antar att det var Louise, Elena och Martina
Skällde på dig? Minns inte men det va antagligen någon lärare
Sa någonting till dig och vad var det? Mikael som sa att det inte går att spela mp3 skivor i nya bilen
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Japp, kaffe, macka och bensin. Spännande va?
Sjungit? Höll på att skriva nej men jag sjöng nog med i någon låt de spelade på radion när jag åkte hem
Saknat någon?Mm

Har snott den här listan från Louise som snott den från Sara :)

Inga kommentarer: