söndag 5 oktober 2008

Vill komma igång med träningen

Äntligen är min dator om installerad, hoppas den slutar trassla nu, den brukar låsa sig ett par gånger i timmen och va allmänt dum...
Sitter och funderar på vad jag ska göra, är lite trött men inte tillräckligt för att kunna sova, har inte gjort så mycket idag så... Har faktiskt mest varit i köket, lagat nyttig mat för en gångs skull och bakat bröd :) Känner mig lite duktig iaf. Måste laga nyttigare mat lite oftare bara, har ju egentligen tiden men har sällan orken eftersom det vanligtvis tar längre tid. Inte för att jag äter direkt onyttigt men det kunde va mycket bättre, iaf enligt mig.

Vet inte riktigt vad det är med mig men har nästan varit sugen på att bara ut och springa (jogga) idag, hoppas det håller i sig till imorgon... Har ju fixat medlemsskap på Nautilus så hoppas verkligen jag kommer bli mer vältränad nu, vill träna hela kroppen och både styrka och kondition. Funderar bara på vad för kläder och skor som är lämpliga, har aldrig någonsin tränat på gym, antar att jag behöver ett par skor som jag bara har inomhus...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha... Du kan ju prata med fia, hon har scannat hela skövde efter träningskläder:). Men shopping är ju oxå rätt bra träning;P. Lycka till!