fredag 3 oktober 2008

Shoppat igen

Är jättetrött nu, fast jag är trött för att jag har jobbat och det känns skönt att iaf va trött av en anledning. Fast det kändes riktigt segt på jobbet idag men jag hade en hel korridor själv och det brukar kännas segt när man inte kan se något slut eller rättare sagt när man vet att hur fort man än jobbar kommer man inte bli klar. Hade ingen inlämningsuppgift idag så tror jag ska duscha nu och bara ligga i soffan resten av kvällen. Funderar på vad vi ska äta till kvällsmat, om man ska orka fixa något eller om det blir en smörgås. Känns som jag borde va hungrig, va sju timmar sen jag åt men då åt jag iof massor.

Blev lite shopping igår också, några mysiga sockar med Mimmi Pigg :) och en pepparkaksform :) va ju bara tvungen att köpa den... Vet att bilden är sådär man det går ju iaf se vad det är...

Inga kommentarer: