söndag 19 oktober 2008

Söndag, igen...

Undrar var den här veckan tog vägen... Det va ju söndag nyss, känns som kanske tre dagar sen...
Om jag ska ta det från förra inlägget så blev det inget prov vilket var tur för mig för då hinner jag förbereda mig mer :) Onsdag och torsdag jobbade jag och på torsdagen var det dax för Nautilus, blev inte så mycket till träning utan mest en genomgång så nu kan man gå dit iaf. I torsdags fyllde ju Mikael 22 år också, det blev att jag köpte en mysig morgonrock och en bok till slut, va inte lätt att hitta något precis. I fredags var det begravning och i lördags (igår) bar det iväg till Göteborg redan på morgonen, hämtade Anna och Annika vid nio. Det blev en del shopping, för min del en svart klänning från Cubus och mönstrade strumpbyxor från Lindex, svarta naturligtvis. Igår kväll var det inflyttningsfest hos Kizo i Göteborg, därför vi åkte dit egentligen men det blev en lugn fest för min del eftersom jag var tvungen att åka hem relativt tidigt idag, vi skulle ju fira Mikael så klockan ett kom det massa folk. Jag kom hem typ halv ett men allt löste sig ändå. Sov typ tre timmar inatt så jag är jättetrött nu, det är så typiskt mig, jag var antagligen rädd för att försova mig så jag vaknade klockan sju...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättekul att du kom även fast du hade pressat schema! :)