måndag 27 oktober 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Sofia. Jag ska berätta sju saker om mig själv, både alldagliga och knäppa.

  • Jag är en "bra att ha människa" vilket gör att jag sällan slänger saker och att jag alltid har en väldigt tung handväska, man vet ju aldrig vad man kan behöva under dagen..
  • Ända sen jag var i 10-års åldern har jag velat besöka Claude Monets trädgård utanför Paris, jag älskade hans tavlor redan då.
  • Jag har en extrem beslutsångest och det gäller allt från att bestämma vilken tröja jag ska ha på mig en helt vanlig dag till vad jag vill göra med livet.
  • Jag har aldrig förstått vad som är roligt med tv/dataspel, jag har testat att fördriva tiden med dataspel några gånger men jag går hellre en långpromenad i ösregn än spelar. Att folk kan säga upp hela sitt sociala liv för ett spel kommer jag aldrig förstå. Sorry...
  • Ibland kan jag få för mig något, till exempel det här med tjejmilen, det va något jag kom på att jag ville och anmälde mig, att jag va otränad och har astma struntade jag i, antar att folk kallar mig galen...
  • Jag är barnslig, jag har ett helt hyllplan med barnfilmer och älskar gosedjur, det är inte så att jag har gosedjur överallt i hela lägenheten men jag tycker dom är underbara.
  • Om jag fick välja mellan att se en gullig kärleksfilm och dricka ett glas vin och att se något av Stefan och Krister och dricka en öl skulle jag välja Stefan och Krister och ölen.
Nu är det meningen att jag ska utmana sju andra bloggare men eftersom jag inte känner så många så gör jag som Anna föreslog förut idag, jag utmanar den som känner sig manad :)

Här nedan hittar ni reglerna.

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gillar den sista punkten mest. ;)