fredag 24 oktober 2008

Fortfarande osäker

Har jobbat idag, skönt att jag fick någon mer dag nu i oktober iaf. Fattar inte att oktober är slut snart, det va ju sommar nyss... Imorgon ska jag på julmarknad, känns ännu konstigare, visst det är en tidig julmarknad men ändå, men det är ju julsaker i nästan alla affärer redan.

Vet fortfarande inte hur jag mår, vet inte om det är en förkylning som inte brutit ut en eller om någon bestämt sig för att för en gångs skull va snäll mot mig och ge mig en lindrig förkylning, vet inte om jag vågar hoppas på det sistnämnda. Har väl onda aningar om att jag kanske tränger bort den för att jag är så stressad och då lär det bli långvarigt.

Borde kanske gå å göra iordning på mina kläder nu, jag är helt värdelös på att ha ordning på dom, får väl skylla på att jag har för mycket eller nåt. Bara för att göra det ännu bättre köpte jag några toppar till förut :) Dom öppnade Cassels här i Skövde idag och dom hade olika erbjudanden med linnen och div toppar för 19, 39 och 59 kr. Blev några olika bastoppar men tycker synd om dom som väger mer än mig, jag väger 56-57 kg och fick köpa large... Kanske va därför det va erbjudande på just dom topparna för att dom va så små...

Inga kommentarer: