måndag 6 oktober 2008

Lite träning

Har rört på mig lite idag iaf, blev en promenad på 7 km i ganska snabb takt och tränat ryggen lite. Har tyvärr fått ont i ryggen eller det är typ i ryggen, långt ner, svårt att förklara. Hur som helst brukade jag ha det när jag jobbat men det brukade gå över till dagen efter, tyvärr gör det inte det längre. De dagar jag jobbat och sen suttit stilla hemma en stund är jag jättestel och har ont, kan knappt stå på ett ben och är har svårt att resa mig. Hoppas lite träning kan hjälpa, har inte jobbat sen i fredags men känner av det fortfarande :(
Borde försöka hitta ett annat jobb men det är inte så lätt. Måste tänka över vad jag ska göra med mitt liv, vill ju trivas med vad jag gör. Ytterligare ett tyvärr är väl att här i Skövde finns det inga roliga utbildningar, har jag aldrig tyckt men tänkte ju att lärare kanske kunde funka men inget man inte vill med hjärtat kan någonsin funka.

Inga kommentarer: