tisdag 14 oktober 2008

Längtar till lite lugn

Kan inte fatta hur man kan va så trött, igår sov jag flera timmar på dagen och hade ändå sovit på natten och hade ingen problem att somna på kvällen. Måste använt alla krafter jag hade och lite till i helgen.
Sitter och pluggar nu, ska ha prov ikväll :( Får hoppas det går bra. Ska bli så skönt när det är över för då tänker jag ignorera allt skolarbete resten av veckan, har lite jobb den här veckan men sen har jag inget på två veckor, tyvärr, hade behövt pengarna... Men då kommer jag ju ha massor med tid till allt pluggande.

Är så typiskt, det går verkligen upp och ner, antingen allt på en gång eller inget och eftersom jag alltid gör allt i sista minuten blir det stressigt. Har iof blivit lite bättre på det där men det är långt kvar för att slippa stress. Problemet är väl att det brukar funka även om jag väntar till sista minuten. Men jag försöker som sagt ta tag i det, försöker ta tag i mycket nu i höst. Har faktiskt börjat äta bättre/nyttigare. Sen är det ju det här med träningen, men nu har vi ju en tid på Nautilus på torsdag och jag har precis pratat med min chef så jag får gå tidigare. Börjar kännas jobbigt att ändra mina tider hela tiden, har blivit lite väl många gånger det senaste men det här kändes viktigt.

Måste försöka hinna ner på stan antingen idag eller imorgon också, Mikael fyller ju år på torsdag och jag har inte köpt något än. Har ingen aning om vad jag ska köpa heller.

Inga kommentarer: