onsdag 22 oktober 2008

Förkyld??

Vet inte riktigt hur jag mår idag, känns lite konstigt att skriva så men så är det... Igår hade jag ont i halsen så det blev ingen träning, läste på lite om när det är ok att träna och halsont va gränsfall och halsont i samband med att man känner sig lite hängig va inte bra. Så jag tog det säkra före det osäkra trots bara lite ont i halsen, kände mig rätt ok annars. Idag har jag inte ont i halsen men är lite snuvig och täppt, är väl aningen tröttare i kroppen också, annars är det ganska ok idag också, därför känns det som att jag inte vet riktigt hur jag mår... Jävligt mycket text och väldigt lite sagt kändes det där som...
Aja, tar det lugnt idag iaf, va ute på en lugn cykeltur förut eftersom jag kände att jag behövde komma ut lite, dessutom skiner solen :) Är väldigt sugen på att gå en promenad till Maxi senare, dom har nyöppning eller vad det nu kallas och ett av erbjudandena va billigt lösgodis :) Är bara lite kluven för jag är egentligen inte sugen på godis, det är jag faktiskt ganska sällan men det är ju såå gott...

Inga kommentarer: