torsdag 2 december 2010

Snart slut på den här terminen :)

Nu är tredje delkursen slut och examinationsuppgifterna inlämnade. Är inte så nöjd den här gången, har gjort vad de efterfrågar men det kunde varit mycket bättre. Men nu struntar jag i det. Imorgon ska jag förhoppningsvis ta mig till Strömpilen på förmiddagen och hoppas på att köpa en julklapp där. På kvällen blir det julfest. Alla som vill tar med en julklapp för 30 kr. Det är verkligen jättesvårt att hitta på något som kan passa alla för den summan. Nu är vi väl i ungefär samma ålder, typ 19-25 men det är ju båda könen vilket gör det lite svårare. Jag handlade i Skövde och tror jag hittat saker som går hem.

Var ju och klippte mig innan jag åkte i måndags och är så glad för det. Känner mig lite finare nu. Har känt mig så tråkig ett tag men en klippning och några fina örhängen jag hittade hemma gjorde humöret lite bättre.

Nu har jag köpt biljetter till mig och Elena inför besöket på Östasiatiska den 16:e. Ska bli jättekul att få se delar av terrakottaarmen :) Kommer bli ett flertal museibesök under julen också. Ska till museet i Skara och se deras julutställning och till Skövdes museum som visar rekonstruktioner av de kläder man hittade i Tutankamons grav.

Inga kommentarer: