onsdag 8 december 2010

Borde egentligen anmäla utbildningen

Har fruktansvärt långtråkigt och jag är konstant trött av att inte göra någonting. Nu kan jag inte ens plugga även om jag skulle vilja det eftersom jag varken har böcker eller uppgifter. I måndags blev vi återigen lovade uppgifterna men de har fortfarande inte kommit. Vi har fått order om att vi ska välja en artikel och visa upp på måndag (momentets examinationsuppgift består av en artikelanalys), tyvärr är det ju svårt att välja en artikel utan riktlinjer. Det fanns en väldans massa krav på vilken typ av artikel det ska vara.

Känner mig hemskt maktlös och jag lägger fruktansvärt mycket pengar på att kunna vara här. Jag har inga konton på banken med massor med pengar på så jag är helt beroende av csn för att kunna plugga. Vet inte om jag vill se hur mycket pengar jag lånat av dem under åren...

Inga kommentarer: