torsdag 9 december 2010

En vecka kvar

Idag har jag försökt aktivera mig en del. Var på skolan och skrev ut massa papper eftersom vi äntligen fått lite instruktioner. Det visar sig nu att vi ska skriva en rapport om second life projektet som jag anat hela tiden men inte fått något svar på när jag frågat lärarna.
Har även lämnat tillbaka massa böcker både på universitetsbiblioteket och stadsbiblioteket. Vore segt att glömma något sådant. Var fruktansvärt kallt att gå idag men jag behöver röra på mig, tog bussen hem sen för det är ganska långt från centrum till Ålidhem. Eller allt är ju relativt men skulle gissa att det är ca 5 km så är det kallt är det långt. Passade på att gå omkring i några affärer när jag ändå var på stan, tittade lite smått efter julklappar men vill inte köpa så mycket här. Det är lättare om det ärköpt hemma ifall det skulle vara något fel eller någon som vill byta något. Har iof köpt en hel del på nätet men hoppas det blir bra. När det gäller skivor och böcker är ju nätet överlägset.

Idag är det precis en vecka tills jag åker hem. Ska bli helt otroligt skönt. Ska bli kul att stanna till i Stockholm på vägen också.
Idag är det också vecka 22+0, trevligt att vara över halvtid sedan ett par veckor. Nästa vecka har jag en tid på mvc. Den bokades i mitten av augusti och då kändes det som en evighet dit. Nu har det börjar sprattla ordenligt därinne, förut har det bara känts något som måste varit bebisen men vanligtvis hade jag nog inte ens reagerat på det. För ett par kvällar sedan knuffade det till så mycket att jag hoppade till i sängen.

Inga kommentarer: