fredag 4 december 2009

Ska snart se på tv

Idag är jag väldigt trött men ska försöka hålla mig vaken en stund till så jag kan sova inatt. Såg att de sänder "God jul Madagaskar" halv sju på femman och när jag läste handlingen fick jag väldigt höga förväntningar. "Jultomtens släde kraschlandar på ön och självaste Tomtefar drabbas av minnesförlust. Det blir zoovännernas ansvar att med hjälp av de påhittiga pingvinerna leverera julklapparna i tid."

Det värsta när man har höga förväntningar är att man så lätt blir besviken, jag brukar försöka att inte ha några förväntningar alls för då är förutsättningen att man blir positivt överraskad ganska stor. Ett ganska bra exempel är new moon, jag hade inte sett första filmen och inte läst böckerna och följde med på bio mest för att ha något att göra med inställningen att jag troligtvis inte skulle gilla den eftersom beskrivningen av den egentligen inte lockade alls, men den va ju helt underbar :)

Inga kommentarer: