onsdag 9 december 2009

Julklappar

Nu är jag ganska nöjd, nästan alla julklappar är fixade :) Det sköna är att allt kommer landa i brevlådan (eller på postens utlämningsställe). Handlade det mesta på cdon dom hade jättebra erbjudanden så det blev julklappar som jag inte tänkt mig (precis vad dom vill) men skulle ändå köpa något till dem och fick det ju till väldigt bra pris :) Det är egentligen bara brorsan jag inte köpt något till men det han vill ha finns i Skövde så det får vänta lite till, sen är det bara ett par småsaker till. Kommer nog sammanlagt köpa julklappar för runt 700 i år, annars brukar det nog landa över 2000. Intressant att det gick så fort att fixa allt men jag visste ju iof vad folk vill ha, hade ju inte fixat en enda julklapp för bara några timmar sedan. Jag har än så länge bara köpt en grej i en riktig affär men det kommer ju bli någon till. Ska försöka hitta en fin sjal till mamma, hade sett en på indiska men den va slut nu, ska kolla på hm, dom har ju mycket sånt.

Inga kommentarer: