måndag 7 december 2009

Jag är lite sugen på att träna

Kanske mest för att jag känner att jag är i extremt dålig form, går eller cyklar ju nån mil om dan men det räcker inte. Finns ju ett jättestort ställe här i Umeå men det känns inte så aktuellt för mig, det "billigaste" alternativet är skitdyrt och det ligger en halvmil härifrån och det är dåliga bussförbindelser. Finns ett gym bara några minuter härifrån så funderar på att kolla in det men är rädd att det är jättedyrt också eftersom det ligger nästan mitt i centrum. Måste va ett ställe med kunniga instruktörer eftersom jag dragit på mig en hel del skador. Ska fundera på det, är ju ändå ingen ide nu när jag snart åker hem för att vara hemma en månad. Vet inte om det är just gym jag söker heller, "vanliga" gympapass passar mig ganska bra, det tränar ju både muskler och kondition. Jag hatar verkligen motionscyklar, löpband och crosstrainers. Får kolla upp vad som finns och priser.

Inga kommentarer: