onsdag 15 juli 2009

Spännande

Nu har jag varit och sett "Harry Potter och halvblodsprinsen" :) Den va riktigt rolig på sina ställen men naturligtvis sorglig också. Fast jag tycker nog berättelsen känns väldigt mycket mörkare i boken än i filmen.

Fick ett mejl idag med en enkät eller vad man ska kalla det från jobbet jag sökt. Det märktes verkligen att den är gjord för att nästan alla som söker folk ska kunna använda den, eller iaf i serviceyrken. Hoppas verkligen de gillar mina svar för annars är jag redan ute, om de var ok skulle jag få ytterligare frågor. Jag är faktiskt nervös, det brukar inte jag vara... Måste nog erkänna att jag skulle bli hemskt besviken om jag inte går vidare.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Jättespännande! Håller tummarna för att det går vägen :)

Therese sa...

Tack :)