måndag 13 juli 2009

Ont :(

Är ganska trött nu, känns som att det fredag idag eftersom jag jobbat fem dagar nu. Blir mycket jobb ett par veckor nu, eller många dagar men inte särskilt långa dagar. Idag t.ex jobbade jag mellan 9 och 14.30 inkl lunchrast. Men jag kan ju inte göra så mycket annat på dagarna så det känns som att hela dagarna försvinner. Är tur att jag är ledig imorgon för hade väldigt ont i kroppen det sista idag, har haft problem med en axel i nästan en vecka men idag trasslade båda axlarna och "ryggen" eller hur man ska säga, det är långt ner i ryggen och strålar ut i vänster ben så idag kunde jag knappt stödja på det. Nu känner jag tack och lov ingenting :)
Gillar inte att axlarna trasslar eftersom jag faktiskt är relativt vältränad i axlar och armar. Borde ändå verkligen gå till gymmet snart, vet faktiskt inte när jag ska ha tid bara, men jag får väl ha träningskläder i bilen, känns retligt att betala när jag aldrig är där. Har ju ett avtal på ett år men måste komma ihåg att säga upp det sen eftersom jag hoppas att jag inte ska bo i Skövde i höst.

Inga kommentarer: