tisdag 28 juli 2009

Snälla låt mig få ha lite tur

Är trött som vanligt, sov dåligt inatt, hade mycket att tänka på antar jag. Blev väl 4 timmar eller nåt och nu efter jobbet har jag grejat massor här hemma men vet inte om det märks nåt än. Ska ge mig snart nu, ta en dusch och lägga mig. Vet inte om det är någon ide att försöka sova eftersom jag ändå kommer bli väckt vid tolv när Mikael kommer hem. Jag är extremt lättväckt och det kan va ganska jobbigt, det spelar ingen roll att han är jättetyst.

Hoppas verkligen folk kan va lite snälla mot mig på jobbet nu, har bett om ledigt en vecka när jag skulle jobbat 6 av 7 dagar, det va dessutom "min helg" den veckan. Men sedan jag började ha mina helger har jag aldrig frågat om att få byta bort den, däremot har jag ställt upp minst 4-5 gånger när någon av de andra två velat byta. Måste ju även hoppas att inte alla andra vill ha ledigt då, har inte bett om ledigt någon dag den här sommaren men det har nästan alla andra så håll tummarna för mig. Kanske, kanske kan få åka till Rhodos då :) Kan nog inte beskriva hur mycket jag skulle behöva det.

Inga kommentarer: