tisdag 7 juli 2009

Kan det inte bara försvinna?

Är väldigt trött efter ytterligare en natt med dålig sömn, har dessutom ont i huvudet, eller snarare runt höger öga, kände lite lite igår kväll men var dum nog att inte ta några alvedon så när jag vaknade idag var det mycket värre. Förstår inte varför jag inte kan göra som andra som får huvudvärk, de kan sova bort den, dricka lite extra vatten eller helt enkelt vänta. Jag väntade i tre dygn en gång sen tröttnade jag och tog tabletter. Om jag lägger mig med lite huvudvärk är den 20 gånger värre när jag vaknar, hur kan det bli så? Hoppas verkligen de alvedon jag tog för en stund sedan hjälper eftersom jag ska iväg och jobba sen. Har inte mått helt bra på länge nu och det märks verkligen på jobbet, jag hinner ungefär 2/3 av vad jag borde, vilket känns jättejobbigt.

Inga kommentarer: