fredag 24 juli 2009

REA :)

Jag fryser, antar det är för att jag är trött. Skulle varit ledig i helgen men får inte va ledig imorgon. Ska väl inte klaga allt för mycket, jag var ju faktiskt ledig i måndags och Josefine blev ju av med både sin lediga fredag och söndag. Hoppas det går bra imorgon, att vi slipper jobba över å så.

Har varit på "Maxi" (eller Elins Esplanad heter det ju nu) och gjort ett par fynd efter jobbet idag, övertalade Mikael att följa med också. Var påväg att köpa en vår/höst kappa men upptäckte att den va lite trasig, är säkert inte så svårt att fixa för någons som är bra på att sy men det är inte jag så den fick hänga kvar. Va lite synd för den hade kostat 600 och nu var det 70% på den. Är ju riktigt bra rea nästan överallt nu, har köpt ett par byxor, fyra linnen och en annan topp för sammanlagt ca 300. Köpte två läppglans på H&M också, blev deras märke så jag fick två för ungefär 50 kr :) Känner att jag borde fixa till mig lite oftare nu, på jobbet ser man ju inte så rolig ut och när jag kommer hem är jag helt slut så då är det myskläder som gäller.

3 kommentarer:

Corleonia sa...

kolla om kappan finns kvar, jag hjälper dig att sy!

Therese sa...

Tack :) Får titta imorgon

Corleonia sa...

Gör du det :)