tisdag 21 juli 2009

Sängen väntar

Sitter uppe fast jag borde lagt mig, vet inte riktigt varför. Finns viss risk för upprepning här nu men jag är orolig för min axel, den är både öm och stel, funderar på om det både är leden och muskler som råkat illa ut, känns som det. Borde troligtvis vila axeln, är väl det enda som hjälper. Tyvärr gör det här att jag har lite svårt att somna också, jag sover nämligen nästan alltid på sidan men nu har jag inte vågat belasta någon axel på det sättet även om det är en relativt liten belastning. Men nu ska jag nog ta med mig den nya H&M katalogen som kom idag och sätta mig i sängen, var ju förresten två kataloger som kom, en med kläder och en med inredning eller handdukar, sängkläder, kuddar mm. Har faktiskt redan sett jättefina sängkläder, svarta med vita prickar :) Kanske skulle ta med mig en kopp varm oboy, vore mysigt :)

1 kommentar:

Josefine sa...

Med det fina lönebeskedet som bör komma i slutet på augusti, fåt vi hoppas en hel del är märkta med "Therese nöje & shopping"

Vet inte vad det är som de gör som får oss att göra som DE vill.???