måndag 27 juli 2009

Bara tråkigt hela tiden

Fick inte jobbet jag sökt, det tråkiga är att dom inte ens läst min ansökan utan bara gått på ett formulär jag fick, vet att mina svar var ok men andras var tydligen bättre. Men om jag ska vara ärlig tror jag att jag har betydligt bättre utbildning och erfarenhet än många andra som sökte. Men det är väl bara att glömma det nu och ta tag i reservplanen som är att plugga fast jag egentligen inte känner för det. Måste göra massa saker nu, söka studiemedel samt hoppas på att csn är snälla eftersom jag inte har rätt till det. Leta lägenhet som förhoppningsvis inte kostar en förmögenhet varje månad. Köpa en ny bärbar dator också till ok pris. Försöka hitta ett bra sätt att ta mig till den aktuella staden 30/8, ska ju springa tjejmilen då. Fattar verkligen inte varför tjejmilen ska vara en söndag, det ställer till en massa problem varje år men särskilt i år. Har hittat ok pris på flyg hos sas, de har nämligen ungdomspriser, hade jag ingen aning om, gör jätteskillnad. Men innan allt måste jag invänta besked från csn, får jag inte studiemedel blir det inget av något.

Inga kommentarer: