fredag 3 april 2009

Födelsedag

Vet inte när jag blev firad såhär mycket sist, det är nog redan fler som sagt grattis till mig idag än vad det sammanlagt var när jag fyllde 20... Känns kul men samtidigt tycker jag inte det är sådär jättekul att fylla år. Blir ju 24 idag och det hade inte varit helt fel om det kunde stanna där, iaf några år...
Hur som helst är det kul att det är fint väder, det har det ju varit några dagar men eftersom jag jobbat har jag ju inte kunnat njuta av det. Idag har jag visserligen tillbringat förmiddagen med att tvätta men ändå. Det är ju trevligt med fint väder när man går mellan lägenheten och tvättstugan :) Nu kanske någon tycker att det är en tråkig sysselsättning när man fyller år men det var väldigt nödvändigt, brorsan trodde visserligen inte på mig när jag sa att det var för att jag inte hade något att ta på mig... Han fick till en riktigt rolig blick och sa typ "Haha du..." Jag vet att jag har kläder i överflöd men det finns ju alltid favoriter och dom vill man ju ha rena.

Inga kommentarer: