måndag 20 april 2009

Ny vecka

Idag har jag faktiskt tränat, visserligen väldigt försiktigt men jag har iaf tränat :) Min andning är ganska dålig nu faktiskt, måste träna kondition mer så den blir bättre. Annars har jag inte gjort så mycket idag, tvättat massa kläder som luktade rök och handlat lite. Vet att det egentligen inte är så jättestor ide att tvätta kläderna eftersom de kommer lukta likadant efter bara ett par timmar morgon men det kommer ju kännas fräschare en liten stund :) Nu har jag tre arbetsdagar på Ekehagen den här veckan och två på hotellet, så det är en bra vecka :) Tänkte jag skulle försöka hålla i en hel guidning innan den här veckan är slut. Oj, kom på att jag måste ta bort mitt nagellack ikväll, dom hade nog inte knallrosa naglar på stenåldern, eller ens på järnåldern för den delen... ;)

Inga kommentarer: