torsdag 16 april 2009

Fått mycket frisk luft idag

Jag är hemskt trött idag, har varit vaken sen halv sex och varit ute nästan hela dagen, det är iof bra. Jag jobbade mellan åtta och ett och efter det har jag gått en promenad på ungefär 6,5 km. Nu har jag suttit på balkongen mer än en timma för att förbereda mig för jobbet, vi har inte fått några papper på vad vi ska säga när vi guidar så jag har skrivit ner allt jag minns att han jag jobbar med sagt samt i vilken ordning allt ska göras. Tror jag börjar få koll på det mesta nu, bara fällestigen jag är osäker på, men vi ska få en genomgång av hur fällorna fungerar på onsdag. Jag kan lugna alla med att vi bara visar hur de fungerar, inget används... Vad som ska sägas är nog inga problem.

Trivs än så länge väldigt bra men det är ovant att "undervisa", tyvärr märker jag även här att jag ser ung ut, lärarna tror inte jag är någon guide och jag har fått höra att jag "försvinner bland barnen", jättekul att höra när man är 24 och barnen är 10... Som tur är lyssnar iaf barnen på mig och det är väl det viktigaste.

Inga kommentarer: