torsdag 30 april 2009

Valborg

Naturligtvis har jag blivit sjuk :( Men det va ganska länge sen nu så man får väl inte klaga för mycket. Har försökt bromsa det med tabletter så jag ska slippa att det sätter sig i bihålorna och vilat mycket efter jobbet. Jag vet att jag kanske borde stanna hemma från jobbet men jag är helt enkelt inte sån, det krävs ganska mycket för att jag ska göra det. Dessutom är det korta dagar, slutar redan ett så är hemma vid två.

Igår hade jag som jag nämnt tidigare en klass själv, dom va ganska vilda men det gick bra ändå. Hoppas det fungerar lika bra idag.

Det är ju faktiskt Valborg idag men jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll, jag brukar tycka det är mysigt att se på någon eld någonstans men det är ju eldningsförbud nu.

Nä, nu ska jag dricka te :) Antar att jag inte får i mig någon frukost vid den här tiden så jag tar med mig en extra smörgås och äter en banan nu.

Hoppas alla får en trevlig Valborg :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch då, du får snabba dig att bli frisk till på lördag. :)

Therese sa...

Mm, för göra det, men jag hinner nog vila mycket idag och imorgon. Måste ju va ok på lördag :)