tisdag 28 april 2009

Blandat

Här kommer en liten fortsättning på mitt tidigare inlägg om tjejmilen. Det blev faktiskt ett par nya skor i fredags. Ett par "brooks" som jag fick hjälp att prova ut och det va faktiskt ett helt ok pris eftersom jag hade tur med rea som jag hoppats, så 700 blev det. Provade dem på en väldigt kort tur igår och då kändes de bra men får se sen när jag joggar längre. Tyvärr misstänker jag att jag har en förkylning på gång så jag ska ta det väldigt lugnt nu.

Imorgon ska ja ha hand om en klass helt själv för första gången, kommer va sjukt nervös precis innan. Känner mig visserligen någorlunda säker på det mesta utom "fällestigen" men iaf. Idag snurrade jag till det helt men det var lite för att jag inte var beredd på att göra saker i den ordningen det blev, den jag jobbat mest med jobbar nämligen inte alls som den jag jobbat med idag så då blev det lite rörigt.

För att hoppa till något helt annat måste jag komma på något att ha på mig på kårens kinkytema. Hittat några coola grejer på internet men är lite orolig över leveranstider eftersom jag måste ha det nästa fredag. Nu blir det nog Göteborg på lördag, där måste jag kunna hitta något.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, vi får googla lite suspekta affärer innan bara.. ;)

Therese sa...

Vi får nog göra det :)