fredag 17 april 2009

Långhelg :)

Nu är jag ledig i fyra dagar, ska bli otroligt skönt, tyvärr får jag inte bara gå hemma och slappa men det är väl smällar man får ta. Jag borde verkligen ta tag i det där med träning nu, har varit jättedålig på att träna ett tag. Funderade på att jogga idag men jag får så ont av mina skor så jag skulle behöva nya, skulle kunna ta mina gamla men dom är verkligen gamla så det är säkert ingen dämpning kvar i dom. Skulle kunna cykla också... Måste ta mig ner till gymmet någon dag också, måste träna ryggen massor inför sommaren, får så ont av att städa...
Men nu ska jag duscha och städa upp lite här, måste hinna handla lite idag också, det är ganska tomt i kylen. Eller vår kyl ser alltid ganska tom ut eftersom vi har en väldigt stor kyl.
Nu har jag bestämt mig för att vintern är slut så jag ska även lägga undan mina kängor och vinterjackor. Det finns med andra ord en hel del att göra idag, hade inte varit fel att hinna tvätta lite också men det hinner jag nog inte, vi ska nämligen va i Götene runt fem.

Inga kommentarer: