måndag 2 januari 2012

Julen 2011

Julen har gått väldigt fort och som vanligt blev det jättestressigt ett par dagar innan trots att jag gjort mitt bästa för att planera. Tyvärr är Elias sömn fortfarande en total katastrof vilket gör min energinivå obefintlig. Det i sin tur gör att jag vräker i mig socker och koffein för att över huvud taget orka vara uppe på dagarna :(

Hur som helst, julafton började med paketöppning redan i sängen för hela familjen. jag gillar traditionen med ett paket i en strumpa. Eller Elias fick flera paket...



Jag och Elias spenderade hela dagen hos mina föräldrar i Skara.




Efterrätt :)


Elias passade på att titta på julklapparna tillsammans med morbror innan de ens hunnit in under granen :)

Massor med paket var det, ett stort hamnade tom utanför bild här.


En pulka kan man provsitta inne också. Den fick nog godkänt för han blev kvar där en stund med sin nya "mobil".


Inga kommentarer: