onsdag 4 januari 2012

Trötter

Jag skulle verkligen behöva göra något roligt nu, allt är bara allmänt jobbigt. Tre nätter i rad har Elias sovit ännu sämre än vanligt, han har varit vaken två timmar i streck någon gång mitt i natten plus ett par gånger i övrigt. Inatt har jag sammanlagt sovit 4 timmar vilket är alldeles för lite när man redan är helt slutkörd. Han är ju också påverkad för han har varit på riktigt dåligt humör på dagarna. Det var tur att jag inte visste för 9 månader sedan att jag under så lång tid skulle va uppe varannan eller var tredje timma. Om någon har något mirakeltips på hur man får envisa bebisar att sova får ni gärna tala om det.

Det har tyvärr blivit värre sen han blev mer rörlig för han vänder sig bara till mage och kryper runt i sängen och sedan en vecka tillbaka ställer han sig upp i sängen och då kan han ju definitivt inte slappna av för att sova. Det gör han hur trött han än är...

Jag har på grund av att jag är så fruktansvärt trött inte orkar utnyttja mitt gymkort över huvud taget på flera veckor :( Hoppas verkligen det blir bättre snart. För en gångs skull önskar jag faktiskt att jag hade någon att träna med också.

Inga kommentarer: