måndag 19 december 2011

Hoppas det blir lyckat

Idag ska jag för första gången på ganska många år låta en frisör försöka göra något med färgen på mitt hår. Jag hoppas verkligen det blir lyckat. Har bokat tid för att bleka slingor. Sist (vilket säkert är 5 år sedan) kom jag ut med mörkare hår än jag hade innan trots att jag bad om ljusa slingor. Sedan dess har jag gjort allt som har med färg att göra själv även fast jag bytt frisörsalong efter det. Jag har både blekt och färgat själv och har oftast varit jättenöjd med resultatet men tycker den där utväxten som blir ganska fort är så tråkig. Därför ska jag chansa och låta en frisör göra slingor. Det är tyvärr lite för svårt att göra själv, (japp, jag har försökt).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle vilja kunna göra allt själv. Klippa mig också :)
Som det är nu tillåter jag mig bara att fixa luggen. :P

Therese sa...

Ja det hade varit väldigt praktiskt men jag vågar mig också bara på att fixa luggen