onsdag 18 januari 2012

Rört på mig lite

Är ganska nöjd med mig själv, igår och idag har jag gått promenader på 1,5 timma. Igår var jag och simmade en stund på kvällen och idag har vi varit på babysim så jag är nöjd. Är inte så farligt trött, eller inte tröttare än jag brukar vara.

Jag funderar en hel del på hur jag ska göra framöver. Jag ska ju göra klart c-kursen jag har studieuppehåll ifrån, den håller på 16/4 till 1/6, men vad ska jag göra sen? Ska jag fortsätta vara mammaledig eller ska jag söka jobb? Till hösten måste jag försöka hitta ett jobb men har ingen aning om hur jag ska göra med sommaren. Jag är inte direkt sugen på att jobba hela sommaren. Mikael kommer ju ha 4 veckors semester och det skulle va kul att kunna hitta på något. Söker jag jobb kan jag knappast räkna med att vara ledig någonting.
Fick brev från försäkringskassan idag att mina föräldradagar tar slut 27/3 så Mikael måste isf avsäga sig några till mig om jag ska kunna vara hemma något i sommar.

Inga kommentarer: