torsdag 12 januari 2012

Nu är julen borta

Idag känns det något bättre trots pms :P Men den här gången klagar jag inte för jag hade börjat fundera på vad som var fel eftersom det va 5 månader sen sist. Har ändå anat att sömnbrist och stress gjort att det uteblivit.

Igår var jag och Elias på babysim, jag va lite nervös innan för hur det skulle gå eftersom han är allt annat än lugn. Tack och lov gick det bra, han skötte sig näst intill exemplariskt. Hoppas det fortsätter så eftersom det inte direkt va gratis. Han älskade att vara i vattnet och jag tror han hade roligast av alla eftersom han va äldst. De flesta var gissningsvis mellan 3 och 6 månader.

Idag har jag plockat bort granen och julpyntet, var riktigt skönt. För min del skulle det gärna få bli vår nu eftersom det inte verkar bli någon riktig vinter, det bara regnar och blåser hela tiden.

Har ju missat att skriva att vi äntligen köpt en ny barnvagn :) Vi var i Jönköping i söndags och de hade min favorit i lager så det blev köp :) Det är en Brio spin 2012 i svart med lila detaljer. Den kostade nästan 2900 men tror den kommer va värd varenda krona. Nu slipper jag dessutom plocka isär hela vagnen och ta bort alla hjul för att få in den i bilen vilket är den största fördelen. På utsidan ser det ju ut som vi har bagageutrymme som en vanlig kombi men eftersom vi har en gasbil tar gastanken upp halva utrymmet i vår Volvo. De gasbilar som tillverkas idag har tydligen gastanken bättre placerad.

Hade förresten tänkt jag skulle visa upp vad jag gjorde för fynd på mellandagsrean men har inte blivit av att jag fotat det än, ska försöka göra det i helgen :) Är jättenöjd med vad jag hittade :)

Inga kommentarer: