torsdag 19 januari 2012

Någon som vill springa tjejmilen med mig?

Det har börjat lite roliga program på tv nu :) Har börjat titta på Sveriges mästerkock bland annat. Läste någonstans förut hur många som hade sökt till programmet men minns tyvärr inte hur många det var, men många. Kan inte låta bli att undra om de bästa verkligen kom med när de aldrig delat en kyckling, bakat muffins och tycker att kotlettrad är något man inte lagar längre. Jag är ingen höjdare på att laga mat men det jag nämnde hör väl till baskunskaper. Jag tycker inte det är särskilt roligt att laga mat heller men jag försöker lära mig ändå. Mamma är ju väldigt duktig så jag har ju någon att fråga.

Jag har verkligen bestämt mig för att komma i form nu och i år blir det tjejmilen igen efter två års uppehåll. Är det någon mer som har samma mål? Det skulle va jättekul att ha med någon mer :) Jag har aldrig orkat springa hela vägen och jag har aldrig varit i så dålig form som jag är nu men jag tänker ändå satsa på att komma under 1 timma vilket inte borde vara omöjligt.

Inga kommentarer: