måndag 16 januari 2012

Det finns en del att fixa

Har äntligen fått iväg ett mejl jag skulle skickat för länge sedan. Jag har ju studieuppehåll med platsgaranti men det verkar som om att jag skulle meddelat universitetet redan i oktober att jag ville ta min plats i anspråk vilket jag missat totalt. Det var för övrigt ingen information jag fick när uppehållet beviljades. Hur som helst har jag försökt kontakta studierektorn utan resultat så nu har jag skickat mejl till programansvarig.
Jag är verkligen glad att jag skrev min c-uppsats förra våren och blev helt klar med den för jag hade aldrig klarat av det nu.

Något annat som äntligen blivit gjort är att bilen lagats. De sista veckorna har det skrapat ordentligt och vi har använt den så lite som möjligt. Så i lördags fick den helt nya bromsar på båda sidor i fram. På vänster sida var det riktigt illa, metall mot metall...

Inga kommentarer: