tisdag 10 januari 2012

Aj

Tyvärr fortsätter sömnproblemen, jag är så trött att jag knappt vet var jag ska ta vägen. Elias är ju också supertrött och jättegnällig. Nu på morgonen skrek han i 1,5 timma för att han var så trött men han bara vägrade att sova trots att han knappt orkade titta. Nu har han sovit i 20 minuter och jag bara sitter och håller tummen för att han ska sova iaf en liten stund till och att grannarna ska ge fan i att borra. Jag orkar inte ta tag i någonting så allt ser ut som fan här hemma.

Min kropp mår inget vidare heller, sedan nästan en vecka tillbaka har jag haft problem i halsen och munnen. Har aldrig haft något liknande förut, det känns som att jag druckit något riktigt varmt och bränt mig ordentligt (vilket jag INTE har), att äta är inte särskilt trevligt för allt gör ont.

1 kommentar:

Alec sa...

Faster kan ta han snart :)