söndag 16 januari 2011

Vill inte ha en förkylning till

Typiskt, jag börjar misstänka att jag blivit smittad och att en ny förkylning är på gång. Jag nyser nämligen hela tiden och idag har jag varit hemskt trött trots att jag inte gjort någonting. Hoppas verkligen det är falsklarm eftersom jag precis blivit av med den förra.

Måste bara skriva om något jag har blivit lite förvånad över. När jag var i Göteborg och när jag åkte tåg hit nu i veckan har jag fått gå före i toalettköner. Det är väldigt gulligt och egentligen antar jag att jag är förvånad för att folk brukar vara väldigt själviska och armbåga sig fram. Jag har alltså inte bett om det eller något liknande, jag har inte haft jacka på mig så de har sett magen och sagt till mig att gå före. Nu har det inte börjat trycka på så farligt än men det kommer väl, brukar vakna väldigt tidigt på morgonen men kan oftast lägga mig och somna om sen. Ser inte fram emot när lillplutten vänder sig och kommer börja sparka uppåt för redan nu kan jag få ordentliga smällar mot magen.

Inga kommentarer: